2011. június 16., csütörtök

Szerzemények

Kicsit belassult a blogolás, ugyanis elkezdtem a nyári gyakorlatomat.
És ez azt jelenti, hogy sikerült az összes vizsgám, szóval megleptem magam néhány dologgal. :)
Clarins Bronzosító (10 - Morning Sun) és szemhéjpúder (25 - Desert Blond), Guerlain csillámpúder (Poudre Sublimatrice) és 2 rúzs ( Rouge G: 14 - Gilian, 68 - Gigi)

A kedvencem közülük egyértelműen:

Már amikor megjelent kinéztem magamnak és most sikerült lecsapnom rá :)
Annyira gyönyörű ez a vintage stílusú kialakítás! 
A csomagolás szintén csillagosötös!
Promokép
14 - Gilian
68 - Gigi
 (Amúgy a rúzsokról részletesen olvashattok Andi honlapján .)



2 megjegyzés:

  1. Tényleg gyönyörű a csillámpúder üvegcséje.
    Beleszerettem, kár hogy magát a terméket nem használnám, csak gyönyörködnék benne :)

    VálaszTörlés
  2. Én is inkább gyönyörködni vettem :)

    VálaszTörlés